همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، رئیس اداره، کارکنان ستادی و تیم اورژانس اجتماعی شهرستان با حضور در هیأت های مذهبی و مراسم سینه زنی، ارادت خود را به ساحت مقدس امام حسین (ع) و یاران باوفایش ابراز داشتند.
کد خبر 189733












نظر شما